Ryszes - 2010-12-05 13:55:26

No to tak od razu mówię działa to w większości modów.

No to tak otwieramy ModDesc modu ;]
zjeżdżamy szukamy linijki <inputBindings> !


Gdy mamy takie coś

<input name="ACCELERATE" key="KEY_KP_plus" button="" />
<input name="DECELERATE" key="KEY_KP_minus" button="" />
<input name="ZUENDUNG" key="KEY_4" button="" />
<input name="HUPE" key="KEY_5" button="" />
<input name="RADIO2" key="KEY_t" button="" />
<input name="WORKLIGHTS" key="KEY_n" button="" />
<input name="HUPE" key="KEY_n" button="" />
<input name="rul_klappen" key="KEY_m" button="" />
<input name="WEIGHT_ACTIVE_FIAT2" key="KEY_g" button="" />

Dajemy przed każdym Key1

Tak to będzie wyglądać po zmianie:

<input name="ACCELERATE" key1="KEY_KP_plus" button="" />
<input name="DECELERATE" key1="KEY_KP_minus" button="" />
<input name="ZUENDUNG" key1="KEY_4" button="" />
<input name="HUPE" key1="KEY_5" button="" />
<input name="RADIO2" key1="KEY_t" button="" />
<input name="WORKLIGHTS" key1="KEY_n" button="" />
<input name="HUPE" key1="KEY_n" button="" />
<input name="rul_klappen" key1="KEY_m" button="" />
<input name="WEIGHT_ACTIVE_FIAT2" key1="KEY_g" button="" />

Żeby mod działał trzeba dodać też linijki jak w maszynach bez skryptu.

zienciu - 2011-11-04 15:47:04

a łatwiej

GotLink.plhotel Wałcz transport ziemi Piła hostessek.info.pl